ini bukan hukum karma

tekak sakit. air liur kering. mulut berbuih. tu yg aku rasa after all "patience" moments yg aku lalui. nak x nak kna hadapi kan. aku bkn sorg motivator. sorg ibu? jauh skali. jgk, aku bkn sorg pemberi nasihat yg baik. in fact x layak pun nk nasihat sape2. aku cuma ckp based on my own experience. i think it is not a big problem if we can together share them. btul x? bkn harapkan pujian melambung2, ckup la bile cerita yg dikongsi tu dijadikan panduan utk masing2 di masa dpn. syukur, Alhamdulillah. tp syg, kata2 tu cuma jd kata2 je. mcm angin yg lalu, mcm air yg jatuh kat daun keladi. x de ape lg yg bole aku buat. siapalah aku di mata mereka2. tp x pe, life goes on right? dont lose hope to enjoy every single moment of our life. it's juz that i need to apologize sbb pedihkan mata mereka dgn apa yg aku buat, bingitkan telinga mereka dgn apa yg aku ckp, sakitkan hati mereka dgn sikap aku yg x baik ni. till then~


*ayat novel je, jgn tertipu (:*

No comments:

Post a Comment