cuti dah abis bro. 10 Pictures, Images and Photos

ohohooooiiiii.....

minggu depan dah nak sambung belajar balik.. rasa sekejap pulak 4 bulan nih.. hahaha. so macam biasa la, kalo dok bukak pesbuk tu.. ada je orang orang yang merungut membebel tak puas cuti, nak tambah cuti.. ate kalo dah nama pun cuti, bagi satu tahun pun tak cukup kann... aku pun suka nak cuti lama lama, tapi bila cuti lama, lagi lambat la abis degree aku ni.. kalo umur makin muda takpe lah jugak, boleh tatih tatih lagi.. hmmm manusia memang selalu lupa nak bersyukur.. mintak mintak la aku dijauhkan dengn sifat tu.. amin


bila berhadapan dengan kawan kawan yang dah amik intersesi untuk subjek sem depan.. aku tak tahu la nak cakap apa perasaan aku. yang pasti bukan rasa jeles ke dengki ke. sebab aku yang pilih taknak buat intersesi, pemalas katakan. yang buat aku terfikir, diorang dah lepas satu subjek, then diorg nak tarik dua subjek part 5 masuk sem depan. okey subjek tu just ctu n bel. mmg 2 credit hours je. tapi tak rasa ke macam diorg nak jadikan part 4 ni satu sem yang sangat berat semata mata nak rileks time part 5.. of course sape la aku nak bagi opinion kan. tapi bagi aku takde subjek yang senang, hatta kokurikulum pun susah sangat bagi aku. hm, maybe aku sorang yang suka follow the flow saje.. otak aku dah terset secara sistematik sem ni nak belajar apa yang perlu je. hahaha.. tak kesah la, asalkan aku boleh cuba kekalkan momentum aku. dan kepada kawan kawan, aku harap diorg still boleh survive dan kekalkan kejayaan mereka.. amin

so, ucapan untuk diri sendiri dan rakan rakan.. selamat menyambung study. marilah kita study rajin rajin, jangan sampai lebam je. kalo boleh sampai dapat empat pelet.. go go chayokkkkkk!!!

No comments:

Post a Comment