aktiviti

Okey2, hari ni kite cite psl memories utk sem ni..
ini krn si die x suka saye menangis krn rindukannye T_T
hmm, byk gak aktiviti utk sem ni
tp aku pendekkan kpd aktiviti2 menarik
yg slalu aku serta rakan2 dan si die buat utk sem ni...
Let's check it out yoo!!

1. Karaoke
Haa, yg ni mmg aktiviti wajib setiap kali kitorg kuar..
mcm biasa la, aku smemangnye menjadi mangsa diorg utk nyanyi
walopun diorg tau yg suara aku x ubah mcm katak pisang...hee
byk lagu baru yg berjaya ditemui (???) utk sem ni
terima kasih kpd Suria.fm..hahahaha
lagu tema kitorg utk sem ini ialah KEJORAKU BERSATU, SEARCH
mmg terbaik~

2. Movies
Yg ni pun aktiviti rutin jgk..
lg2 kat SP tu dah ada cinema baru yg lebih best
n yg penting couple seat die mmg terbaik...hahaha
byk beno movie yg aku tgk sem ni
antaranya Percy Jackson, Alice in Wonderland, Wolfman, Semerah Cinta Stiletto, Iron Man 2
tp movie terbaik sem ni jatuh kpd IP MAN 2
hiah hiahhhhh~

3. Jln2 Cari Makan
Yg ni mmg xleh lari la..
mkn utk hidup or hidup utk mkn..hehe
sem ni menyaksikan beberapa kedai mkn baru yg telah dikenalpasti..
antaranya kedai pak chot yg daging bakarnya sgt sedap
kedai pak mud nasi ayam yg melimpah ruah
kedai pondok2 idaman rakan2ku selalu
kedai mkn meja biru putih di tg dawai
n semestinya ketagihan baru adalah pd nasi kedai ULAM PEGAGA
yg lazatnya hingga menjilat jari...
nyum nyumm~

4. Shopping
Yg ni pun bole dikatakan aktiviti wajib..
selain bole exercise kaki sbb berjalan
tgn pun exercise jgk sbb kuarkan duit dr wallet..hehehe
sem ni aku plng byk membeli kot (yeker??)
ape yg aku beli ye...
em, seluar=3, baju= 5 kalo xsilap kira, kasut=1
haa, sape kata aku beli kasut tiap2 minggu???huuu.....
jd kite dah nmpk siapa pemenang utk kategori shopping
n of course it's my obsession iaitu BAJU!!!
wahhhh~

5. Bowling
Hm, nmpknye aktiviti ni agak kurang memberangsangkan utk sem ni
sbb dah byk gi ke karaoke..huhu
tp apa2 pun bowling still menjadi one of our activities di uitm..
n mcm biasa la, aku mana bole menang bile lawan dgn die..
tp aku dah pikirkan cara utk kalahkan die sem dpn
bwk die shopping dulu, mntk tlg die pegang brg byk2, smpi tgn letih
time tu bole la aku kalahkan die..hahahahaha
kejamnya diriku
juz joking syg~

k la, ni je yg pt aku rumuskan utk aktiviti sem ni..daaa~
[gembira dpt berkongsi kegembiraan besama dia dan rakan2 =)]




No comments:

Post a Comment