.....

hmm...boring
so aku dtg lg utk menaip benda alah ni...
kalo nk harapkan si die
paksa update 5 post dpt 2 jer..huu
tp xpe, aku bkn kisah sgt pun
aku saje suro die update spy die xsunyi time aku xde hari tu
so xde la aku risau sgt [walopun hati ttp risaukan die sunyi =D]
skrg aku happy sgt
sbb da bole brtemu kembali dgn die
xyah nk berkejar2 masa nk contact die
seminggu rasa mcm setahun je bile ade rsa rindu ni
sbb aku xbole berjauhan dgn die
walopun skjp, xsanggup..huhu
em, tp rsanye bole bayang dah kot kalo die xde
aku sunyi sgt..cnth mcm blk sp hari tu
xde sape yg menjemput, xde sape nk membawak gi mkn
bkn mempergunakan die, tp bile dah terbiasa
so bile skali xde, mula la rsa smacam
sunyi la takut la ape la...pastu mula nk nangis sorg2..
mngada kan aku ni..hee~
ckp psl brjemput sgala ni..ada satu story le
mama slalu bising2 aku gi deting bile blk sp
tp hari tu bile aku ckp yg gi sp xbole nk deting
mama tibe2 ckp "kalo die xpegi nape pegi jgk??"
hehe..nmpk sgt mama pun sbnrnye mengharapkan die utk jaga aku
tlg temankan aku gi mane2 pun..
tu kire mcm dah green light la kot..ye x?? haha....
hm, doa2 la jodoh kami kekal smpi akhir hayat kami...
k la, xtau nk type ape lg..
die pun dah tito, pnt agaknye..
aku pun pnt jgk ni..td tnggu die ajak ym smpat gak la aku tito kjap..huhu
nak tito, esok nk update p&cbaby plak..
till then, bubye~~

No comments:

Post a Comment