die datang lagi! 10 Pictures, Images and Photos

huahhhh.... hari ni bermula la final exam. pg td paper research methodology. ye, aku tau mmg jargon sgt nama die tp nk buat camne sbb kalo aku translate pun die jd lg jargon *metodologi penyelidikan* hahahaha. jgn heran dgn nama, sbb org yg cipta subjek ni saje nk gempak je bg org yg amik subjek ni neves terlebey, termasuk la aku. huhu. jd setelah berpenat lelah *ye, tipu. takde lelah pun* study dlm brape hari ni, akhirnye kesimpulan yg aku bole ckp... Alhamdulillah.......... bole la jwb soalan dgn agak konfiden. tp btul ke tak, bole dpt markah byk ke tak. haa, yg tu kite taktau tu. hehh. takpe la, dah usaha ni tawakal je la. bile dpt result nnt redha plak. huu. ok2 kering otak aku nk tulih. cukup la pg td aku menggoreng ayat2 superb utk exam. hahaha




exam paper aku. bangga oo ade signature tuh..

No comments:

Post a Comment