tak patut! 10 Pictures, Images and Photos

tak patut. sangat. sampai hati encik boyfie-mumu chan-amik gamba mimik muka sama buat aku ceni. nasib baik tak sampai kaki. ohh tidak. ade ke patut. patut ke beliau  bwk aku gi beli nasi lemak kat gerai makcik kat dpn kat sblh pasar mini econ indah tu. *bape kali kat ade tu* mmg nk buat aku menangis dgn penuh syahdu. alahaiiiiiiii encik boyfie syg. apsal la nasi lemak tu sedap sgt. sampai termimpi2 dibuatnye. ok yg tu mmg tipu sbb belum tido lg slps mkn nasi lemak tu td. hehh. ini mungkin tak bole diterima jabatan kesihatan, tp aku tak kira. aku tak nak kira walopun ade kalkulator. adiee yg tak nak kira tu? ok dgn ini aku isytiharkan nk mkn nasi lemak makcik tu tiap2 hari smpi la aku jemu or dlm bahasa jerman smpi aku jd semakin tembam! ahhhhh, persetankan kolesterol, lemak, vitamin, zat besi dan mineral. yg aku tau aku nk jgk mkn nasi lemak yg makcik tu jual. huhu. sedapnyerrr. lagi2 bile dpt nasi lemak yg ade paha ayam+telur mata. wow berganda ganda ganda sedap die. keh3. ok2 aku dah nantuk, terima kasih kpd nasi lemak yg lazat itu td. kpd makcik n pakcik, tunggu kedatangan saya di esok hari. sambal tu rsanye kna buat dua periuk sbb saya dah cop satu periuk. heheh. ok la, till then~




haihhh.... sodap gilerr~

No comments:

Post a Comment