pening. 10 Pictures, Images and Photos

helo bloggy..

dah lama tak update, sampai aku pun tak tau nak tulis apa. haha. tapi bosan punya pasal, boleh lah. layan jerr... so, nak cite apa nih?? pening haih.. sama seperti kepeningan aku menghadapi hari hari yang mencabar dalam hidup aku ni. sangat. kadang kadang pikir sampai macam nak gila. bila agak agak nak jadi gila tu terus aku stop pikir. hehe. tapi dah nama pun mencabar, aku pun kena lah bersabar sikit ye tak? tak kot. eh eh, ye, mesti. ye ke tak ni? haih kamu ni pun kejap ye kejap tak, yang mana satu niiii.. dah le malas nak pikirkan kemencabaran hidup aku ni. abis abis pikir pun tang tu jugak. kena sabor jugak. takde benda yang belum boleh menyetelkan lagi cabaran dan dugaan tu. jadi cik kak, sabar okey. sabar. lu paham tak wa cakap sama lu ni, SABAR! [ye le sabar la ni]..

abis kalo tiap tiap hari nak sabar je memang tak jadi ape la. hati memberontak. cewahhhh. nak buat apa ni?? pening lagi kepala aku nak memikir. apa lagi kak oii, kerja la, kerja. lu tahu tak wa nak sampaikan apa ni, KERJA! haihhh macam aku orang zimbabwe pulak tak nak paham kan. so, bekerja lah aku supaya dapat menghilangkan sikit rasa tercabar dengan cabaran tu. tu pun lepas mama aku dah bising...

bila dah kerja pun mama tetap bising. sebab terlalu komited dengan kerja. sampai lupa nak makan. nasi depan mata tolak tepi dulu dengan alasan nak siapkan keja. last last orang lain yang bedal. takpe, asal kerja siap. siang malam asyik memikirkan kerja, sebab tak nak pening kepala memikirkan cabaran dalam hidupku. kerja start 12.30 pm camtu setiap hari, sampai la saat yang aku dah tak larat nak bukak mata lagi. sampai pukul 3 pagi pun pernah jugak. mana la mama tak bising kan. pening kepala dengan perangai aku yang konon konon workaholic bukan main. aku pun pening jugak, sebab bila nak tido pun still aku pikirkan pasal kerja. kerja, kerja, deadlines.....

jadi sekarang nak buat macam mana lagi. bila tak kerja, asyik pikirkan hal yang boleh membuatkan aku touching melampau lampau. bila kerja, seronok sangat sampai kerja melampau lampau. abis apa benda yang tak terlampau?? haaaaaa... lu pikir lah sendiri..

kalo suka, bole 'LIKE' :)

No comments:

Post a Comment