Day 7. 10 Pictures, Images and Photos

Day 7 : A picture of yourself this day and 3 good things that happened since you started the challenge.



pertama sekali, sila abaikan drama melayu kat belakang aku tu ye. oraitss, ni dia task terakhir untuk cabaran ni. dan soalan yang terakhir, 3 perkara baik yang berlaku selepas saya memulakan cabaran ini:

1. hazama menang af 9. well its a good thing to know, sebab memang dia layak pun. tapi tu tak bermakna aku minat dia okei. cuma menyokong bila dia jadi juara.

2. dapat mempraktikkan apa yang telah aku pelajari semasa satu sem di melaka. nak tau apa dia? kalo bagitau ni mesti korang suma takkan nak pecaya punya lah. tapi benda ni memang betul pun. hari ni membuktikan bahawa kelas window shopping selama satu sem telah membuatkan aku lebih suka berjimat cermat. fulamak wa cakap sama lu wa pun macam nak nangis sedu sedan bila wa tak tergoda langsung dengan kadbod sale 80%. dalam kepala punya itu ini wa nak beli tapi bila wa pegi tengok, wa tak beli. sebab? sebab wa rasa benda yang wa nak beli tu priority dia belom sampai tahap kritikal lagi. walaweiiiii kagum giler dengan diri sendiri! bravo bravo!!!

3. dapat geng tgk bola kat rumah iaitu baba. selalu kat rumah mana ada sape nak layan aku tengok bola. yang ada pun syerap la. tu pun bukan dia tau team mana nak sokong. setakat pilih nak yang baju merah or putih ja. aisehmennnn tak thrill langsung. hahaha. bila baba dah ajak layan bola ni, baru lah semangat skit. tak kira la walopun yang lawan kelantan dengan terengganu pun, tapi kami tetap layan. good sign, boleh ajak tgk bola bila epl dah start nnt. wehhuuuu

okei lah. dah abis pun 7 days challenge ni. see u in the next challenge, kalau ada! :)
kalo suka, bole 'LIKE' :)

No comments:

Post a Comment