?

aku tulis lg mlm ni
sbb dah terlalu bosan, nek gile aku dibuatnye
hm, actually dlm 2,3,4 hari ni
aku ade pikirkan ttg satu benda
atau perkara atau matter dlm bhsa homputihnye
monolog dalaman aku tiap2 hari
tiap2 jam, minit, saat asyik tanya aku
"sbnrnye patut x wujud baby dlm hidup aku?"
"betul ke baby yg sebabkn aku makin slalu pendam ape yg aku rasa?"
"patut ke aku lupakan baby lpas ni?"
"patut ke aku cite je sume yg aku rasa pd si dia?"
aku nk tnya dia, ape yg patut aku buat
tp ntah la, x pasti nape stiap kali aku nk tnya
mulut aku mcm terkunci utk ckp, jari aku mcm kejang utk type msg
jd last2, kat keyboard latop ni jgk la jari2 aku menari..huhuhu
kalo nk diikutkan, byk rahsia hati yg aku nk kongsikan dgn die
aku nk die jd sama mcm baby
yg bole dgr apa je yg aku luahkan, rungutkan, bebelkan
aku bkn nk ketawa je
aku nk sedih, marah, nangis besama2 die
tp aku sedar, yg aku x bole pentingkan diri sendiri
apa yg aku suka, x semestinye die pun suka
aku suka die dgr luahan hati aku tp
belum tentu die suka dgr ape yg aku luahkan
emm, tu assumption aku je, ntah btul ntah tidak
hehehe..dah la tu
byk plak aku merepek kan mlm ni
k la, x tau nk ckp ape lg
kalo ada idea nnt, aku singgah sini
till then~


*masih taktau apa yg perlu dibuat*

No comments:

Post a Comment