saya bosan tau x?

tsamina mina eh eh
waka waka eh eh
tsamina mina zangalewa
anawa aa

hehe...
tribute to shakira
walopun world cup da abis
tp demam bola x abis lg
n yg penting
demam waka waka still dirasai
tmasuk la oleh aku yg x brapa minat bola..hee
hm, sbnrnye aku ni dah bosan tahap cipan
skit je lg nk jd serupa mcm cipan
yelah, duduk rumah mmg x jaga diri
lionel messi pun x messy mcm aku tau x..
hahahaha
aku ni sbnrnye dah xlarat nk tnggu
tnggu chick chick pox ni baik
penat tiap2 hari dok tnggu die kering je..huhu
ckp psl ni..aku ade rahsia
aku sorg je tau
n sape2 yg bakal baca post ni pun akan tau..
aku dah bosan sgt tnggu
skali aku bengang
aku gi kopek sume bintik2 tuh..
bior buruk, lantak le maleh teman nk layan
asal cpt baik sudah..huhu
k la, idea kering
sbb aku lapo..blum mkn lg ni..
jumpe lg nnt
till then~


*lol*

No comments:

Post a Comment