cerita satu hari

hari ni x byk mngadap latop
sume gara2 aku sakit kepala smlm
smpi xbole tido, sakit jiwa aku
skali pg ni kul 11 baru aku bgn
hahahaha..teruk betul anak dara nihh
hari ni aku happy sgt
sbb baju yg aku beli kat lelong.com.my dah smpi
esok lg sehelai plak nk smpi
mmg cun giler wa ckp sama lu
mama pun jeles beb..hahahaha
hm, pastu hari ni aku tlg packing garam
keja blk mcm last year..hehe
next week dah ada expo pertanian kat sg siput
so aku tlg la ape yg patut
nk tlg beniaga nnt mmg xbole sbb aku dah blk kedah
then ptg td aku melayan tv je kat bwh
sambil2 tu aku melantak kopok ikan
amboi, dah sihat tu sonok jln sana sini, mkn ini itu
hehe..nasib bek jln dlm rumah je
kalo ikut hati aku ni, ke greentown mall aku pegi
aku nk cari selendang la..tp xjumpe selendang hitam yg comey
lgpun aku bknnye reti sgt nk beli selendang
kan besh kalo ade org hadiahkan
*wink* *mmg engkau tidak tahu malu* *wink*
ok2, sambung
mlm ni aku juz nk wat checklist utk projek etr
nnt dah ada sume, bole la aku bg kat kakda
senang skit keja kitorg nnt
hm, tu je la bdk katak puru ni mampu tlg..huhu
yg slebihnye lpas blk bru bole tlg
ok bloggy, jumpe lg esok
till then~

No comments:

Post a Comment