rindu siapa?

bila aku bgn setiap pagi
mcm biasa, aku mesti dok pegang2 pewot aku
yg slalunye muncit mcm pewot abg..eheh
tp sedihnye hati aku bila bgn pg td
pewot dah x muncit tetapi
makin terasa tulang2 aku tuh
ooohhhhhhhhhh tidak ~ ~ ~
ke manakah muncitku pergi?? huu
ni sume gara2 aku berpantang la nih
OMG i miss my carbs so bad
my protein, my fats..huhuhuhuhu
lama lg ke aku terpaksa berpantang ni
sbnrnye aku dah x tahan nk mkn sayur je tiap2 hari
walopun aku mcm x kesah bila tgk org len mkn sedap
pastu dgn poyo plak kan aku ckp
"alah, tak teringin pun~" *gulp*
dlm hati ni Tuhan je yg tau
betapa seksanye aku menahan diri ni
hm, nak buat mcm mana kan
terpaksa la jgk terima walopun x suka
insyaAllah bila aku terus berpantang
aku akan cpt sembuh
till then :)


*hepi hepi anniversary kpd sape2 yg berkenaan*

No comments:

Post a Comment