aku tak tau. 10 Pictures, Images and Photos

dag dig dug. dag dig dug. sila amik perhatian, tu bunyi jantung aku, bukannye lagu dangdut ye. dlm dua, tiga, empat, lima hari nih jantung aku asyik rsa berdebor debor jek. sakit jiwa aku bile memikirkan satu hal nih. eh satu ka? silap silap. dua hal. heh. disebabkan dua hal nih aku nye hidup rsa mcm da tak betul da. kalo hidup pun da mcm org gile, tuan punye hidup *aku lah* konfem dan gerenti la gile. ohooiii aku da start nak stress ni. sume result campur kputusan nk gi degree punye pasal. kat student portal tulih 28 nov. aku da dupdapdupdap klik nk tgk result, skali blom dibuka. pastu plak pertengahan disember baru nk tau. mak aihh, menjadikan aku fobia tau tak???? 

sbb dua benda alah ni jugak, byk rutin harian aku da tunggang terbalik tergolek terguling guling. malam malam, ngantuk -- cuba tido -- dapat tido -- terjaga -- tido balik -- terjaga lg -- paksa diri tido -- terjaga sbb mimpi ngeri -- cuba tido balik. hasilnya, kepala yg sakit berdenyut denyut dan jiwa yg kekacauan sbb tak dpt nikmat tido yg sejati. pastu siang bile nk cover balik tido, benda yg sama jugak jd. adehh. pola pemakanan pun berubah agak drastik. selera makan hilang. okey, tipu saje. sumanye jadi berganda skrg. nasi double -- roti double -- kudap kudapan double. jgn ingat ade burger double je okey. emosi pun terganggu. sikit sikit nak marah *oh, bertambah kedutku* silap sikit nak naik darah. pastu nak touching aje. menyampah tau. hahaha. jalan kat jusco, mama aku taknak gi tempat baju pun aku nak sedey. apa punya turrr... 

haihhh. nmpk gaya mcm lama lg je sindrom aku nih. tulun tulun slamatkan aku. oh, i need some sugar, honey! okey, skrg aku da pening. aku nak sugar ke, nak honey?? adehh.. 





No comments:

Post a Comment