horeyyy! 10 Pictures, Images and Photos

okey, mula2 aku nak jerit dulu.. YAHOOOOOOOOO... HOYEEEYYYYYYYY!!!! hahahaha. dasat sungguh. ye la, sape yg tak suke kalo exam da abis. lg2 bile sume subjek yg diamik sem ni adlh reading subjects. hoihhhhh penat nk membaca tau tak?? haha. okey2, smlm ialah last paper aku utk sem ni, and merangkap last paper sblm aku grad. insyaAllah. and now im looking forward for a higher level. poyo giler ckp homputih kan. ahh tak kesah la, meh nk attach gamba exam paper aku.....


yellow in color. bole tahan. nk kata susah tu tak. nk kata senang pun tak.


orait. lpas je abis exam, aku n kwn2 gi mkn. mcm biasa, gi mkn nasi ngan ikan keli. fuyohhh sedap sgt. tu la last time dpt mkn ikan keli kat kedai ulam pegaga. lpas ni taktau la bila nk jenguk2 lg. haihh. sudah la nk berdrama tu. lpas blk mkn, aku pun operasi kemas brg, sbb nk chowsinchi dah. tak sabo2 kan? tp bkn aku, mak aku. rindu sgt la tu. eheh. kemas2 rsa mcm takde la byk sgt brg aku tu. keh3.

bile femili aku dah smpi, pe lg kan. keja angkut brg la plak. ape ingat brg2 tu sume leh terbang nek atas lori tu mcm tu jer? kemas punya kemas. angkut punya angkut. baru skrg aku sedar. byk jgk brg aku, smpi penuh lori baba. huahuahua. nasi bek ade hero yg tlg angkatkan brg i. jgn ingat kat malaysia takde superman. wahhhh. time kasih kpd encik boyfie sbb sudi tlg saye. jasamu ku kenang selalu. i love you. huhu. nasib bek jgk tak meleleh time nk berpisah dgn die. dgn kwn2 pun same. aku dah touching skit, tp tahan beb. kaw2 tahan, aku gelak je. kalo nangis malu la dgn femili i. oh, sungguh ego ye. takpe2, insyaAllah kalo ade rezeki jumpe blk la kitorg nnt...

ok, dah blk. mcm biasa kna angkut brg msuk rumah. lpas tu calling2 my incik mumu chan. lpas tu trbongkang mcm org yg setahun tak tido. hahaha. tp tido skjp je, ade la dlm 2 jam. then bgn2 trus turun bwh cari mknn. mmg buruk lantak. dah mkn, online la, pe lg. internet da laju gilerrr nih. tak guna rugi gilerrrr........ smbl2 tu tgk tv. lpas tu sms incik mumu chan krn saye sgt rindukan beliau. wuwu. siap leh mimpi2 bile tido. haishhh.. baru bape jam tak jumpe tu. kalo bape thn la, aku taktau nk ckp pe. aku leh bermimpi di dlm jaga. berjaga di dlm mimpi. hah korg pikir la sendri camne gayanye tu. heheh. ok la, aku pun tatau nk merepek pe lg. aku nk kaco my boyfie sblm aku berangkat ke alam mimpi. woohooo.. till then~








halamak. rindu incik mumu chan plak! rsa mcm nak nyanyi....












bercakap dengan bulan
cuba untuk pergi dapatkan kamu
dengan harapan awak ada di sana
dan turut bercakap dengan saya
atau adakah saya bodoh
yang duduk seorang diri
dan bercakap dengan bulan...



okey cukup. pergi tido.

No comments:

Post a Comment