hari tujuh. yeay! 10 Pictures, Images and Photos

Day 07- A picture of you last year and now, how have you changed since then?




2009


2010

perubahan aku
1. kulit makin gelap campur jerawat yg semakin banyak. hehh
2. muka mcm bdk kecik yg innocent dah jd mcm nenek tua dah aku tgk.
3. semestinya, makin TEMBAM.
4. dah pandai nk mekap mekap segala. menyampah.
5. tudung tu. dah taktau nk pkai tudung bawal lg dah sbb mata dah kelabu tgk selendang. haha

perubahan abg
1. hahahahaha. makin tembam mcm aku jugak. yes yes!!
2. style rambut mcm lain skit je. dulu mcm ada gaya tomok skit. skrg ada gaya mutu keunggulan.
3. ooohh beng abg makin panjang okey. *beng tu janggut*
4. senyum... sama
5. kulit muka... sama jugak

tu la perubahan kitorg dr 2009 smpi skrg. nmpk gaya aku je la yg byk berubah. abg maintain jek. adehh. tp takpe, kalo perubahan kpd yg baik ape salahnye kan. okey la, dah abis cabaran satu minggu aku nih. walopun tak berjaya update tiap2 hari, tp sume cabaran aku dah setelkan. yahooooo!!! tp sblm tu, cabaran hari empat aku dah update!


No comments:

Post a Comment