step it up and dance. and sing along with the song babe! 10 Pictures, Images and Photos

haiyohh. satu hari ni penat melayan kerenah PENARI  ala2 step up tak jadi dlm rumah ni. sape lg kalo bkn ank sedara aku si syerap-put tuh. kejadian ngeri ni berlaku sejak die menari time malam aneka ragam kat sekolah die last week. bile blk rumah dgn dvd yg cikgu die bg, mmg smpi ke mlm la melayan die dancing dancing terpusing. yg jd mangsa? laptop aku jgk sbb nk bkk dvd tuh. adehh.. nasib bek awk tu bdk kecik, kalo tak jgn harap cikfi nk mngalah okey. gila kerek. hahahaha. okey2 td aku try jgk nk extract part syerap menari kat movie maker tp disbbkan aku ni rabun it, mmg tak jadi la kan. hahahahahahahaha. ni je hasil yg aku dpt hasil drpd kegilaan syerap, and sememangnye hanya dirakam di rumah. amaran: jaga2 jgn terikut menari. jom tgk!


mat syerap over. sehari kna tgk tarian ni at least 100 kali. lol!
*btw aku taktau nape video ni takleh play kat chrome, guna mozilla ok plak. latop aku yg bengong kot*


haihh.. mcm2 bdk skrg kan. menari segala. aneka ragam la, sangam la. time aku kecik2 dulu kala mana ade  dancing2 mcm diorg skrg. aku dulu baik giler oo, nyanyi lagu nasyid je. diulang, nasyid bebeh. BUTA MATA TAK NAMPAK JALAN DI DUNIA KERANA TIDAK NAMPAK CAHAYA TIDAK TAHU KE MANA HENDAK DITUJU KE HILIR ATAU KE HULU. tu la lagu yg aku nyanyi dgn penuh innocent skali. hehh. takpe2, nnt syerap da besor skit aku suro die masuk nasyid, nyanyi lagu yg sama dgn yg aku nyanyi dulu. aku tak kire, nak lagu tu jugak. emosi. haha.

orait, now mari kita nyanyi ramai2..! aku tgk muzik2 separuh akhir td. well, skrg takyah nk study moody lg kan, so bole layan tv smpi termuntah! hahaha. pastu yg membuatkan aku nk tgk show tu sbb ade akim. AKIM AKIM AKIM!!! hensem giler wa cakap sama lu. haih. cair mcm aiskrim cornetto tuh. lg2 bile die nyanyi lagu feveret aku inilah cinta. die ckp "SAYA SUKA AWAK". aku rasa mcm die tujukan kat aku je. siap bole balas blk saya suka awak! mama ade kat sblh? ahh tidak aku hiraukan. agaknye mama  tak mampu nk melayan angan2 aku yg tak seberapa tuh. huahuahuahua. oh no no. ckup la encik boyfie ada di hatiku. jay chou tu layan dlm movie secret je. akim plak dlm video klip je. erkkk.. heheh. ok cukup dgn mimpi-takkan-dapat-jadi-kenyataan aku nih. lpas lagu akim, ade lagu feveret incik mumu chan plak. lagu ape? lagu sape? ahaa.. lagu kebahagiaan dalam perpisahan. ala, yg shahir nyanyi tu. dgr lagu tu membuatkan aku pun nk nyanyi lagu tu sama. meh2 aku nyanyi. meh dengar meh.


Embun pun takkan mampu menyubur sekuntum
Bunga yang layu pada musim luruh
Yang dulunya mekar di sinar suria
Bila sudah kering pasti akan gugur



Seperti cinta kita yang jelas ternyata
Semakin lama oh semakin rekah
Menimbulkan tanya apa mungkin kita
Temu kebahagiaan.................


OH NO! SILAP SILAP. BUKAN MACAM TU. TUKAR!









Temu kebahagiaOn.................
dalam perpisahan


hahahaha. amacam, merdu kan? aku tau air mata korg da meleleh dgr aku nyanyi nih. tp ape leh buat, aku leh nyanyi skit je. nak lebey2, suro je shahir nyanyi utk korg eh kalo die berjaya masuk final muzik2 nnt. lagu akim da hangus daaaaa... sedey aku, tp takpe. bole cuba lg di masa depan. ceh konfiden jer. ok, mesej aku. sokong la industri muzik tempatan. walopun tak best mcm mat dan minah saleh di luar sana, tp sokongan kite la yg akan pastikan industri ni tak mati mcm tu je. dolll, mcm ahli falsafah! hahahaha. okey2, till then~

No comments:

Post a Comment