headache

pening!!
tu je yg bole aku ckp
bile menghadapi kwnku yg sorg ni..
yaa i know, die sedih dgn ape yg dah jd
but is it a good reason to behave like this??
straight to the point aku ckp
bile die buat mcm ni, tau x mcm ape?
mcm org xde agama, xde iman..tau???
huu geram dah ni
as a fren, aku cuba tlg, aku dah tlg pun
and i really thought yg die akan bole ubah sikap die tu..
it is what u actually expect from a 21 years old person
matang seperti umurnya!!
haihhh.....x tau la ape aku nk ckp lg
nasihat sudah, tegur sudah, marah sudah..
im a weak human being buddy
what else u want me to do??
come on, wake up
have a new life
Allah ada benda yg lebih baik utk kite semua
yg penting kite jgn lupakan Dia
hm ckp byk pun x guna
die xkan amik peduli ape yg aku ckpkan
doa aku supaya Allah bukak hati die, bukak mata die
utk terima suma ni dgn redha
n mulakan hidup baru yg lg bermakna..amin

No comments:

Post a Comment