oolala

ok let me tell u
this gonna be a long post
sbb aku nk merepek byk
so bloggy, get ready ya!

hehehe
alah sbnrnye gempak je tu
padahal skit je pun nk cite..
cite ape tu yer??
haaa, ni nk habaq mai
hari ni aku telah start utk packing brg2 utk blk nnt
bukan smangat punye pasal eh tp sbb xnk nnt kelam kabut
dah la brg2 aku tu sikit bebeno, sminggu jgk la nk mngemas pun
ok lah, sbg pmulaan, aku pasang drawer yg dibeli jauh nun dr tesco..
nk jd cite, naik darah aku dibuatnye
Ya Allah sshnye nk pasang
dah la aku xde bakat dlm bidang engineering ni
lg mau suro aku pasang itu drawer
udah le menatang tu kaler pink..haish~
mama, lpas ni beli drawer yg siap pasang je ek, xyah ssh2..huhu
meh2 n tnjuk gamba...bangga walopun bengang..haha




















okey, proceed....
lpas tu aku tgk mentor..haha mmg xde kna mngena ngan ini cerita
sesudah itu, aku pun start la mengemas brg2 kat bilik..
memula aku kumpul dulu sume baju2 kat satu tmpt
atau lebih tepat lg, mencampak ye..hahaha
ni la keadaan bilik aku sblm proses pelipatan
warning : katil tade cadar ye..aku tido di hotel..lala~






























heee~
comel kan keadaannye?? anak sapa la ni...
ok, lpas tu aku pun start la kemas2
ingatkn skit je, tp brtimbun gak la baju2 aku tu
ni dalam kepala otak nk membeli lg
haiyohh...apa mau jadi
xpe la, meh aku attach gamba lpas mengemas :)





dr atas...














dr dpn..yg purple tu x masuk eh...















dr blkg plak..











tu la dianye...
aku xtau la mcm mana nk bg baju2 ni nmpk sikit
kalo baba nmpk
konfem die ingat aku nk berhijrah..huhu
ok la, tu je utk mlm ni
nnt kalo bosan aku tulis lg ye..
till then~

No comments:

Post a Comment