sembang2

lokasi : bilik
masa : agak2 dlm 2pm
aktiviti : baring

aku : mama, kat rumah kite ada susu anlene kan?
mama : ada, awat?
aku : x de, ingat nk minum le..
mama : awat, nk bg kuat tulang ke?
aku : x, nk tmbh berat bdn..
mama : dh kurus ker....
aku : mama tgk la ni, tulang je haa [smbl tnjuk badan]
mama : hahahahahahaha....

lokasi : dapur
masa : agak2 dlm 3pm
aktiviti : mkn buah pelam

aku : mama, hari tu gi deting kami gi timbang berat.
mama : haa, bape berat?
aku : 35 kg...
mama : uishh, bahaya tuu..
aku : hm, tu la yg nk tmbh berat tu..boifren fifi pun ckp da kurus..
mama : tu la, dok tidoq je kat rumah..
aku : ha'a, mlm pun mmg x mkn lngsung, siang jer..
mama : sape suro x mkn, mlm2 mkn byk skit..bru la berat tmbh..ni dok tidoq je...
aku : yelah, lpas ni mlm pun kna mkn byk2..

[susu + mkn byk2 = gemuk sblm bkk sem baru =b]

No comments:

Post a Comment