saya rasa saya dah gila lalala

mmg sahih!!
aku ni dah mereng kot..hahaha
skrg ni aku asyik dok tgk
dok brangan, dok mengidam
nk try sumthing new 4 myself..huu
dulu xreti nk pkai skinny jeans..skrg sluar camtu je yg aku beli
tringin nk pkai selendang..dah tercapai
segan nk pkai tudung syria pink aku tu...td dah pakai gi tesco rawang
tringin nk pkai skirt..dah pnah pakai time deting + gi klas skali
ape lg?? haa...
dulu xreti nk pesen2 tudung..skrg dah berbelit2 aku gayakan tudung
ye, aku sorg yg sgt tak konfiden bile dtg bab2 mcm ni
aku slalu pikir xcantik kot kalo aku dress up mcm tu
bcoz saya org kampung je, mane sesuai nk begaya sakan ni
nnt kena gelak dgn org je..kan dah malu
yg aku berjaya capai tu pun sbb adanye die
yg sentiasa build up my confidence
kalo die xde, smpi skrg aku still xbrani nk mencuba kot..huu
dielah my fashion consultant yg terbaik =)
tapi............skrg aku mengeluh lg..
ade penyakit baru plak
tringin nk pkai DRESS LABUH...huu
aku slalu tgk picts dress kat internet ni..sume cantik2
tringin sgt nk pkai..
tp skali lg...mesti x sesuai dgn aku
sbb aku ni dah la pendek mcm batang mancis
mana layak nk pkai bj ala2 model camni..
huu..i need my consultant!



[Is it because I am not confident, or it's just that I am a coward?]

No comments:

Post a Comment