just a sad story

bosan bosan bosan
taktau nk buat ape
badan makin membesor *time kasih kpd susu*
tp still xde aktiviti menarik yg aku bole buat
nk bermsg die xde plak, gi pd
xnk la kaco kegembiraan die
baik tak saye~~
hm..hurm..em..erm.....
ape yg aku nk merepek hari ni
xde idea pun
tp disbbkan aku bosan tahap cipan
skit lg nk serupa mcm cipan
so aku jenguk la bloggy nih
k la, aku cite ape yg aku buat 2,3 hari ni
aku jd suri rumah *sila terkejut ye*
sbb my kakak kna demam campak
jd die dikenakan perintah berkurung oleh baba
n aku la yg takeover tmpt die
hm, nk kata best xde la, biasa je pun
tp bile die xde snang skit hati aku nk memasak
aku mls nk masuk dapur pun sbb die la
suke kritik aku..huhu
aku xkisah die nk kritik mknn aku xsedap
tp aku xbole kalo org kritik cara aku masak..tu je
xkisah la sume tu kan, hope die cpt2 la sembuh ;)
pastu mcm biasa la keja aku, men internet
skrg tgh repeat lg skali movie conan..jd jepun la kjap
hait hait watashi wa intan..meitantei intan! haha *tingtong*
lg ape yg aku buat yer...hmm
aku pikirkan satu benda ni..bkn benda kecik
sbb tu bape hari pikir pun still buntu tanpa jwpn
huhuhuhuhu
salah aku ke, or bkn salah aku? aku pun taktau
xpe la, aku biarkan je org lain buat keputusan
sbb kalo aku yg buat
for sure aku yg betul, ye tak? hehe
sudah2, forget it!!
blog ni utk cite benda yg hepi je *walopun hanya akan ditulis bile bosan*
mmg la aku ni tah pape
suka sgt pikir hal2 smpi berhari2
smpi sakit jiwa *mcm skrg* n rambut beruban
bila nk berubah pun taktau
dah la, xde idea pun cite pnjg berjela
aku tito dulu ek..
till then~


*thanks to this blog yg buat aku rasa lapar sbb perah otak pikir idea nk menulis*

No comments:

Post a Comment