aku punye keja. 10 Pictures, Images and Photos

alamak, tibe tibe rasa bosan plak malam ni. hey kamu! ye, kamu la. sape lg. meh sini meh. dgr aku nak membebel ni. huhu. kali ni aku nak cite pasal hobi aku yg terbaru. eh eh, sejak bile plak aku ade hobi? haha. tak kesah la, kire hobi jugak la benda ni. atau dalam bahasa moden die bole la korg sebut kegilaan atau kesukaan-membuang-duit. hehh. sbnrnye skrg ni aku suke la sgt nak beli selendang. biasa la, outdated punye orang katakan. baru nak tau betapa menariknye pakai selendang ni. sadis sangat aku ni. haihh…

Aku: awak awak.. cuba tgk gigirl tu. cantiknye die pakai selendang kan.
Encik Boyfie: awak pun pakai la selendang jugak.
Aku: alaaa, taknak la. tak reti.
Encik Boyfie: tak reti belajar la. nanti lama lama mesti pandai.
Aku: hmm. taknak la. tak pandai nak lilit lilit. kang saya yang terlilit. hehh.

tu la die dialog yg disembang pada satu ketika dulu. huu. dulu dulu aku ni mane la nak reti nak pakai selendang. slalu pun asyik dok usha org lain pakai. tgk sahabat pakai. nmpk cun je kan. tp bile tgk diorg melilit selendang tu, berpinar pinar mata aku nih. hahaha. agaknye sbb tu la aku tak nak pakai selendang. jadi tgk je la org lain pakai selendang tu. comeinyeeeeer…..

hoh. bile asyik jd stalker je. lama lama aku tringin jugak nak pakai selendang. gedik giler. tolong la. hahaha. tp tringin pun aku still tak berani nak pakai selendang sbb aku takut org gelakkan aku. so aku simpan je la hasrat aku tu. tp kakak aku si ninie tu la. tibe tibe plak promosi selendang kat aku suro beli. adehh.. tak reti pakai – hati tringin – tapi takut org gelak – BELI JE LA. huhu. akhirnye aku berjaya beli satu selendang kain cotton dgn harga rm10 sahaja. bole pakai gi dating. hehe. malam tu pulun la dok try lilit selendang tu. macam mana niii… tak reti nak lilit. oh rasa nak giveup. tp takpe, cuba lg. tanya pendapat kakak, sahabat, dan encik boyfie sendri. diorg cakap okey jer. oh, ye eh. okey eh? kalo okey takpe la, bole la pakai. hehe

so, tarikh : 06062010. aku memberanikan diri pakai selendang. real punya. pegi mana? ofkos pegi dating. haha. pulun sangat aihh. so so pengalaman??? mmg aku rasa diri aku macam alien yg baru tiba dr planet zargus. “EEE, peliknye budak tu pakai selendang” “mak oi, apsal huduh sangat budak tu”. adehh. tu yg aku rasa spanjang masa aku pakai selendang tu. rasa macam nak bukak je. tapi kalo bukak selendang tu, aku nak pakai ape plak. takkan nak rilek je tetibe jd freehair. mau kena back kick dgn encik boyfie kat situ jugak. so nak taknak pakai jugak la. huhu

1st time pakai selendang. oh oh. malunye aku. ada org kutuk tak?

lpas tu, dengan slamber cakap aku taknak pakai selendang lagi. malu aku! tp bile tgk org len pakai selendang, skali lagi rasa teringin plak. alaaaaa, taknak la. taknak la pakai lagi. wuwu. malang bg aku, sbb berjaya digoda oleh selendang selendang yg comei lagi cantik serta berwarna warni. akhirnye beli lagi selendang. ade la dalam 2,3 helai. huhu. lpas tu malam malam kalo boring aku blajar lilit selendang. bukan nak blajar utk test kan? ish ish apa nak jadi. akhirnye bile dah lama praktis, aku pun da bole la biasakan diri pakai selendang.

YAHOOoOoOoOo!!

sekarang wa kerek sbb wa dah pandai pakai selendang.

dah terer, mmg tak nmpk dah tudung biasa. asyik asyik selendang je. gi mana pun tgk selendang padan ke tak dgn baju. kalo tak, pi beli. haha. walopun sampai hari ni takde la banyak selendang yang aku ade, tp kire banyak jugak la bagi aku yg beginner ni. rasanye skrg ni dah 12 kalo tak silap kira. tapi nak beli lagi nanti. tambah koleksi sampai termuntah! hahaha.


walopun sikit, tp ade lg selendang yg aku tak penah pakai. hehe

Encik Boyfie: dulu kan, ade budak tu cakap taknak pakai selendang.
Aku: sape? sapekah?
Encik Boyfie: ade la budak tu. dulu cakap tak reti la, susah nak lilit la. sekarang selendang je yang die pakai ye. tudung biasa dah takde dah.
Aku: hehehe..


sudah la tu, asyik membebel je aku ni. jumpe lg di next episode. kpd encik boyfie, update la jugak. update la, update la. please. saya buat muka kesian sangat sangat ni encik boyfie. bole eh, update tau! hehh.

kalo suka, bole 'LIKE' :)

No comments:

Post a Comment