edisi sebelum subuh. 10 Pictures, Images and Photos

hahahaha. bosan plak aku ni melangut sorang sorang di pagi yg sejuknye menyengat. pehh ayat mau power jek. lolz punya budak. haha. so so aku nak habaq ni.. hari ni insyaAllah tamat la sudah puasa ganti aku untuk tahun ni. eh eh silap. tahun lepas. puasa ganti? nampak sangat kantoi tak puasa penuh puasa Ramadhan hari tu.. hahaha. tak kesah la kan. bukan saje saje tak nak puasa yaw, ade sebab yaw.. haaa

selalunye kalo aku puasa kat rumah ni, takde maknenye aku nak bangun sahur. kalo bangun pun juz minum air je. pemalas punya budak. haihh. tapi aku taktau la nape dua hari ni aku agak rajin nak sahur. semalam risau pasal keputusan degree nak gi mana. tak bole tido sampai perut berkriuk kriuk. ingat megi je ke ade kriuk kriuk? haha. pastu dengan slamber aku gi turun makan nasi. pehh ni bukan nak puasa ni. ni macam stok taknak makan sampai sebulan je. nasi double utk sahur. aku kagum dengan diri sendiri. huahuahua

pastu malam tadi aku tringin plak nak makan roti canai. tp sampai tido tak nampak pun bayang roti canai tu. bau apatah lagi, mmg tade la kan. wuwu aku sedih. tapi tapi tapi.. haaaa.. tiba tiba aku terjaga sbb baba aku kejutkan aku. mama aku pun terjaga pastu slamber cakap "fifie cakap takmau pegi sbb nak tido". kantoi skali lagi, dah besar panjang *panjang kerr* pun still tido dengan mak. tetttt. ok sambung. pastu baba aku pun dengan slamber jugak cakap "takpe takpe. baba dah beli roti canai". huahhh. terbeliak sat mata aku. cerah je aku tgk baba aku. eh, dah tak rabun ka aku nih? ceittt. rupa rupanya tido tak bukak spek laaaa...

"wokey baba. jap lg fifie turun". lpas tu aku pun turun makan. ade roti canai dengan capati. aisehh. dua dua pun sedap. dua dua pun aku suka. nak makan yang mana ni? takpe takpe. mari makan dua dua skali. heheh. badak punye selera pun tak macam aku tau! apa apa pun, thanks baba kerana membeli roti canai untuk saya!

alhamdulillah kenyang. sekarang ni nak tunggu waktu subuh. lpas tu.. lpas tu.. nak turun buat keja rumah. hehehehehhhh. jangan mimpi akan berlaku. konfem konfem tido punya. hahaha. okey okey, dah azan. mari solat! have a great day ahead :)


kalo suka, bole 'LIKE' :)

No comments:

Post a Comment