dia suka. 10 Pictures, Images and Photos

cabaran tengah-malam-dah-masuk-awal-pagi
Lengkapkan 10 ayat yg bermula dengan "Boyfriend / Girlfriend saya suka........." dan satu gamba boyfriend / girlfriend anda yang anda rasa comel.

satu
Boyfriend saya suka panggil saya dengan nama conget, muncung, ketot, dan sebagainya.

dua
Boyfriend saya suka main game PES di mana nama panjang dia saya tak tahu.

tiga
Boyfriend saya suka makan puding jagung yang saya buat tetapi suka fruit cocktail yang mama saya buat.

empat
Boyfriend saya suka dengar lagu epica.

lima
Boyfriend saya suka tidur lambat tetapi tak bagitahu saya walaupun saya selalu pesan padanya.

enam
Boyfriend saya suka marah bila saya cakap nak diet walaupun saya hanya bergurau.

tujuh
Boyfriend saya suka cepat give up bila belajar walaupun dia sebenarnya boleh.

lapan
Boyfriend saya suka minum air milo kerana minum milo badan jadi sihat dan kuat.

sembilan
Boyfriend saya suka manchester united dan sepanyol dan fernando torres.

sepuluh
Boyfriend saya suka dan sayang saya! ♥ ♥ 


sebelum tembam di mukanya bertambah.


kalo suka, bole 'LIKE' :)

No comments:

Post a Comment