dia suka edisi dua. 10 Pictures, Images and Photos

cabaran sebelum tengah malam.

Mulakan 10 ayat yang bermula dengan "Boyfriend / Girlfriend saya suka gelakkan saya bila................" dan satu gamba anda bersama boyfriend / girlfriend anda yang anda rasa comel.

1. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila saya cakap taknak lagi beli baju dan kasut sebab dia tak percaya saya bole buat macam tu.

2. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila saya cakap yang tinggi kami sudah hampir sama dan esok saya akan jadi lebih tinggi daripadanya.

3. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila nampak saya pakai tudung ekin atau selendang atau tudung yang pelik pelik sebab mesti sebelum tu saya mati mati cakap taknak pakai.

4. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila saya cakap tembam kat pipi saya dah kurang.

5. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila saya cakap nak bawa dia dan kawan kawan naik kereta yang saya  sendiri pandu sebab dia kata kaki saya mesti tak sampai nak tekan minyak.

6. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila saya cerita kat dia yang saya ngences waktu tido.

7. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila dia dengar saya menyanyi.

8. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila merepek dan berangan yang bukan bukan.

9. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila saya buat mulut yang muncung lagi conget.

10. Boyfriend saya suka gelakkan saya bila teringat waktu saya pakai jeans yang kembang di bawahnya.


kalo suka, bole 'LIKE' :)

No comments:

Post a Comment